Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2011 10:02 - Дървото на живота
Автор: portishead Категория: Видео   
Прочетен: 4884 Коментари: 14 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По пътя на милосърдието, или по пътя на същността? - Още от самото начало, Терънс Малик ни провокира с поредица въпроси на изгубената човешка душа.. Търсенето преминава през лабиринтите на Вселената и символите са толкова много и взривяващи, че човек наистина се изгубва в цялата необятност на Създателя, но пътя на милосърдието е труден и опасен.. Преминава през омразата, агресията, съмнението, себеотрицанието..
А, същността те кара да следваш илюзиите й.. Тя владее всичко и избира пътя ти, вместо теб.
Акцентите са много в този филм и дълбочината както на камерата, така и на посланията искрено изпъкват над повърхността на хаоса.
" Дървото на живота " е филм, който винаги ще бъде актуален, най-малкото заради това, че гледа през очите на любовта, защото ако не си обичал, няма да рзбереш, че си живял.


image


image



image


image







Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Поздравления!
23.09.2011 10:16
Животът е най доброто потвърждение, че не сме лишени от чисто човешки чувства.. от щастие , от грешки, от страх и желание за промяна:)
Хубав, слънчев ден,Рortishead!
цитирай
2. portishead - Животът е най доброто потвържде...
23.09.2011 10:25
miaa написа:
Животът е най доброто потвърждение, че не сме лишени от чисто човешки чувства.. от щастие , от грешки, от страх и желание за промяна:)
Хубав, слънчев ден,Рortishead!


Така е приятелко, животът е най-великото чудо.
Прекрасен ден и за теб Миа!
цитирай
3. sestra - Благодаря за припомнянето -
23.09.2011 10:25
няма да го пропусна - Малик е!
цитирай
4. portishead - няма да го пропусна - Малик е! ...
23.09.2011 10:27
sestra написа:
няма да го пропусна - Малик е!


Така е, Малик умее да влиза под кожата и да докосва душата.
цитирай
5. pevetsa - Благодаря ти приятелю, за инфото, ...
23.09.2011 11:03
Благодаря ти приятелю, за инфото, допада ми, и ще се гледа :))))
цитирай
6. tutankhamon661 - portishead
23.09.2011 11:15
Най-дългото търсене ....
цитирай
7. kormoran - Заглавието е обнадеждаващо.
23.09.2011 13:39
Заглавието е обнадеждаващо.
цитирай
8. portishead - Благодаря ти приятелю, за инфото, ...
23.09.2011 13:44
pevetsa написа:
Благодаря ти приятелю, за инфото, допада ми, и ще се гледа :))))


Ще се радвам наистина да ти хареса филма, Алекс!
цитирай
9. portishead - Най-дългото търсене. . . . И най-...
23.09.2011 13:45
tutankhamon661 написа:
Най-дългото търсене ....


И най-истинското.
цитирай
10. portishead - Заглавието е обнадеждаващо. И не ...
23.09.2011 13:48
kormoran написа:
Заглавието е обнадеждаващо.


И не само заглавието, актьорите или режисьора, ами самия замисъл е страхотно провокиращ..
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Това е изключителен филм, особено ...
24.09.2011 00:44
Това е изключителен филм, особено като се отчете фактът, че е холивудска продукция. Аз бях толкова омагьосана, че като свърши, десет минути не можех да се помръдна от стола. След това с приятелка си говорихме, че великите филми не трябва да се сравняват и подреждат, но този със сигурност е в петицата на най-стойностното в седмото изкуство.
След като ми мина усещането за среща с бързия влак, имах намерение да пиша за филма в блога. Обаче не можах, не се получи.
Поздрави за хубавия постинг! Аз не се справих със задачата :)
цитирай
12. portishead - Това е изключителен филм, особено ...
24.09.2011 09:12
4aiotgluhar4e написа:
Това е изключителен филм, особено като се отчете фактът, че е холивудска продукция. Аз бях толкова омагьосана, че като свърши, десет минути не можех да се помръдна от стола. След това с приятелка си говорихме, че великите филми не трябва да се сравняват и подреждат, но този със сигурност е в петицата на най-стойностното в седмото изкуство.
След като ми мина усещането за среща с бързия влак, имах намерение да пиша за филма в блога. Обаче не можах, не се получи.
Поздрави за хубавия постинг! Аз не се справих със задачата :)


Това че е холивудска продукция, не означава непременно лош филм, има десетки холивудски продукции които биха те разтърсели и би сложила в графата любими.. Както и да е и аз като теб, доста мислих за филма след като го бях изгледал, беше ми влязъл под кожата и така седнах, като нахвърлих впечатленията и усещанията си.. Така се получи това което написах в постинга ми..
Поздрави и на теб, Чайче!;)
цитирай
13. inel379 - Дълбочини...
26.09.2011 19:40
Вечните въпроси на живота.
Надявам се да мога да го видя скоро и аз!
Поздрав!
цитирай
14. waterway - Благодаря за филма, Portishead
01.10.2011 21:41
Малко ще бъде, ако кажа - изключителен филм!

Както и "Добра реценция"!
И това също:
" Дървото на живота " е филм, който винаги ще бъде актуален, най-малкото заради това, че гледа през очите на любовта, защото ако не си обичал, няма да рзбереш, че си живял.''
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788940
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930