Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2011 21:25 - Wrong?
Автор: portishead Категория: Тя и той   
Прочетен: 2267 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 22.12.2011 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нима знаеше, къде отиваха всичките ни утрини?
Нима знаеше, къде останаха скритите ни нощи?
Отново и отново по изтръгнатите мисли се връщаме,
назад в усещанията си и се преплитаме
през всичките илюзии,
незнаейки посоките,
но като нощни пеперуди се изгаряме
в рисковете си безгрешни
и се преоткривахме в себе си,
от другата страна на погледите
и без колебания
и с болка
и без вина,
се търсим както винаги..





Тагове:   търсим се,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - "Into the float again,
22.12.2011 21:40
same old trip at once back then..."
Хареса ми съчетаването на двете настроения от песента и твоя стих.
цитирай
2. portishead - same old trip at once back then. . . ...
22.12.2011 21:48
sestra написа:
same old trip at once back then..."
Хареса ми съчетаването на двете настроения от песента и твоя стих.


Ами винаги ме пронизва тази песен и все пиша различни неща, като я слушам.
Благодаря ти за сравнението!
цитирай
3. zaw12929 - ЧЕСТИТА КОЛЕДА, УСПЕШНА НОВА ГО...
23.12.2011 16:28
ЧЕСТИТА КОЛЕДА, УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!
КАРТИЧКАТА ОТВОРИ, ВЕСЕЛИ МИГОВЕ !
http://store4.data.bg/angelhell/vesela_koleda/vesela_koleda.swf
цитирай
цитирай
4. cinderellathespy - Здравей.....
24.12.2011 00:47
благодаря... имах нужда да чуя тая песничка....
Бясно ми е нещо и определено музиката ми помага да си укротя разбушуваните мисли...
Това ми хрумна на прима виста докато слушах, по повод на нещо си....

Голяма грешка малка грешка....
И пак в началото на път....
Огромна пропаст се процежда....
Звездите само ще шептят....
Опитах ала беше трудно....
За тебе... не за моята душа....
Сега ще бъдем онемели....
Дано отново да греша....
В живота птиците не се променят....
Те могат само да летят....
И към различни „континенти”....
Докрай във полет се стремят....
Ще тръгвам остани си волен....
Дали изобщо бе любов....
Или измислена игра с причина....
ала със тъжен послеслов....

:(
Въпреки, че малко не съм в кондишън за поздравления - весели празници, Милене! Бъди здрав и успешен!
цитирай
5. portishead - ЧЕСТИТА КОЛЕДА, УСПЕШНА НОВА ГО...
24.12.2011 15:56
zaw12929 написа:
ЧЕСТИТА КОЛЕДА, УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!
КАРТИЧКАТА ОТВОРИ, ВЕСЕЛИ МИГОВЕ !
http://store4.data.bg/angelhell/vesela_koleda/vesela_koleda.swf
цитирай


Благодаря ти, весели празници и на теб Zaw!
цитирай
6. portishead - благодаря. . . имах нужда да чуя тая ...
24.12.2011 16:10
cinderellathespy написа:
благодаря... имах нужда да чуя тая песничка....
Бясно ми е нещо и определено музиката ми помага да си укротя разбушуваните мисли...
Това ми хрумна на прима виста докато слушах, по повод на нещо си....

Голяма грешка малка грешка....
И пак в началото на път....
Огромна пропаст се процежда....
Звездите само ще шептят....
Опитах ала беше трудно....
За тебе... не за моята душа....
Сега ще бъдем онемели....
Дано отново да греша....
В живота птиците не се променят....
Те могат само да летят....
И към различни „континенти”....
Докрай във полет се стремят....
Ще тръгвам остани си волен....
Дали изобщо бе любов....
Или измислена игра с причина....
ала със тъжен послеслов....

:(
Въпреки, че малко не съм в кондишън за поздравления - весели празници, Милене! Бъди здрав и успешен!


Разбирам те много добре и аз нещо напоследък не мога да си намеря място, но пък няма лесна любов, винаги има препятсвия за преодоляване и усещам че ще успеем. Аз също не съм много в кондиция с пожеланията, но ти пожелавам да намериш спокойствието и да си в мир със себе си!
цитирай
7. cinderellathespy - Re :
29.12.2011 14:28
Мина ми бясното... остана само тъжното...
Поздрави...
...и благодаря за пожеланията...
Сигурна съм, че през новата година всичко ще си дойде на мястото....
цитирай
8. portishead - Мина ми бясното. . . остана само т...
29.12.2011 23:47
cinderellathespy написа:
Мина ми бясното... остана само тъжното...
Поздрави...
...и благодаря за пожеланията...
Сигурна съм, че през новата година всичко ще си дойде на мястото....


Радвам се че ти е минало и най - вече дано Новата година ни изненада благоприятно!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 789297
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930