Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2011 09:00 - Очите в които живея.
Автор: portishead Категория: Тя и той   
Прочетен: 5447 Коментари: 24 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Широко отворени очи, за болката, за Пълнолунията, за Слънчевите затъмнения.. / Само че, извън мен, или вътре в мен?/
Полуотворени очи на сън, до теб, през цял Космос и дали беше ти, когато ме погледна за първи път, а дали беше за първи път, наистина? Или с широко затворени очи, премина препятствията на времето и се доближи до мен, в огнено разминаване на орбитите ни за малко, до полудяване.. До продължаване на избегнати съдби.. /Само че, извън мен, или отвътре идва погледа ти, безмълвен и очите ми спряха в твоите очи, всички орбити../





Тагове:   очи,


Гласувай:
26


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Най-уютните очи!
10.12.2011 09:37
Пожелавам ти да откриваш красиви светове чрез тях. А нея приюти в своя топъл поглед.
Много е красиво написаното. Поздрави!:)
цитирай
2. graucho - Извънземна
10.12.2011 10:48
музика и клип :)
цитирай
3. monaliza121 - Спретнал си размазващо парти от ...
10.12.2011 11:02
Спретнал си размазващо парти от музика, филм и любовно дихание.:))
цитирай
4. cinderellathespy - Много вълшебно...
10.12.2011 11:42
Благодаря и за Аризонската....
Обичам го това филмче, а много отдавна не съм си го пускала да го погледам....
Сън ли е реалността ни, реалност ли са сънищата ни, еееех.... кой ли може да ни отговори....
Поздрави за написаното....
цитирай
5. portishead - Пожелавам ти да откриваш красиви ...
10.12.2011 15:10
zabavnata написа:
Пожелавам ти да откриваш красиви светове чрез тях. А нея приюти в своя топъл поглед.
Много е красиво написаното. Поздрави!:)


Отдавна съм я приютил..
Благодаря ти, поздрави и на теб!:))
цитирай
6. portishead - музика и клип :) Когато се оставиш ...
10.12.2011 15:14
graucho написа:
музика и клип :)

Когато се оставиш на крилете на желанието, всичко изглежда извънземно!;))
цитирай
7. portishead - Спретнал си размазващо парти от ...
10.12.2011 15:16
monaliza121 написа:
Спретнал си размазващо парти от музика, филм и любовно дихание.:))


Радвам се, че се присъедини към партито, Мона!;))
цитирай
8. portishead - Благодаря и за Аризонската. . . . ...
10.12.2011 15:24
cinderellathespy написа:
Благодаря и за Аризонската....
Обичам го това филмче, а много отдавна не съм си го пускала да го погледам....
Сън ли е реалността ни, реалност ли са сънищата ни, еееех.... кой ли може да ни отговори....
Поздрави за написаното....


Един от най-любимите ми филми е и едва ли някога ще ми омръзне да го гледам, всеки път откривам нещо ново във филма.. А за съня и реалността, само ние можем да си отговорим, ако го усещаме истински отвътре със сърцата си..
Благодаря ти за откровенния коментар и че се присъедини към размазващото парти, както каза Мона, по-горе!:))
цитирай
9. gita969 - Да, очите човешки
10.12.2011 16:19
са цяла орбита на душата. И, когато се съберат две орбити си е космически купон, в който има и смях и сълзи. Много хубаво написано. Поздрав на орбитата:))))
цитирай
10. portishead - са цяла орбита на душата. И, когато ...
10.12.2011 16:32
gita969 написа:
са цяла орбита на душата. И, когато се съберат две орбити си е космически купон, в който има и смях и сълзи. Много хубаво написано. Поздрав на орбитата:))))


Благодаря ти, приятелко и много ме зарадва, че също и ти се присъедини към Космическото парти!:))
Поздрави и на теб!;))
цитирай
11. elinora - :)
10.12.2011 16:36
хареса ми цялото настроение...
много красиво пишеш :)
цитирай
12. gita969 - И на коя планета
10.12.2011 16:37
ще е партито. Казвай, че имам и други вселенски ангажименти. А и междузвездния кораб е за зареждане и трябва да предвидя горивото.Вече се смятам за поканена и ще съм с най - екстравагандния галактически костюм.А другата орбита дали е сред поканените , а тя е първа дама, колко съм несъобразителна. Да ме посрещнете на входа, ей......
цитирай
13. portishead - хареса ми цялото настроение. . . ...
10.12.2011 16:45
elinora написа:
хареса ми цялото настроение...
много красиво пишеш :)


Благодаря ти, ама ти вземи се отбивай по-често!:))
цитирай
14. portishead - ще е партито. Казвай, че имам и други ...
10.12.2011 16:47
gita969 написа:
ще е партито. Казвай, че имам и други вселенски ангажименти. А и междузвездния кораб е за зареждане и трябва да предвидя горивото.Вече се смятам за поканена и ще съм с най - екстравагандния галактически костюм.А другата орбита дали е сред поканените , а тя е първа дама, колко съм несъобразителна. Да ме посрещнете на входа, ей......


Разбира се, че ще те посрещнем, няма да те губим я!;)
цитирай
15. kleopatrasv - Все още съм затънала там дълбоко в ...
10.12.2011 17:05
Все още съм затънала там дълбоко в зеленото на очите ти. Време е да се събудя и изплувам от тях.....Но ми е толкова хубаво и затова не искам да свършва мига на приютяването ми. Все някога трябваше да стигна до тук и да затворя старите страницци от книгата на живота в очакване краят никога да не се промени и ти да си все същият, непокътнат от друго женско създание романтик....
. Време е да тръгна по пътя, по който съм се страхувала да вървя. Време е да разруша света си заради теб, защото знам, че ти ми принадлежиш!
/ благодаря за посвещението /
цитирай
16. portishead - Все още съм затънала там дълбоко в ...
10.12.2011 17:16
kleopatrasv написа:
Все още съм затънала там дълбоко в зеленото на очите ти. Време е да се събудя и изплувам от тях.....Но ми е толкова хубаво и затова не искам да свършва мига на приютяването ми. Все някога трябваше да стигна до тук и да затворя старите страницци от книгата на живота в очакване краят никога да не се промени и ти да си все същият, непокътнат от друго женско създание романтик....
. Време е да тръгна по пътя, по който съм се страхувала да вървя. Време е да разруша света си заради теб, защото знам, че ти ми принадлежиш!
/ благодаря за посвещението /


Аз ти благодаря за откровенния отговор и не е нужно да си крайна, щом сме се преоткрили и вървим един към друг в един пулс на сърцата ни, тогава няма от какво да се страхуваш!
цитирай
17. tandem - Не ми трябват клетви, оправдания и ...
10.12.2011 17:26
Не е толкова страшно....
Не ми трябват клетви, оправдания и самонаранявания, за да ми покажеш, че ме искаш в живота си. Не ме щади, аз съм силна и ще издържа!
цитирай
18. portishead - Не е толкова страшно. . . . Не ми тр...
10.12.2011 17:41
tandem написа:
Не е толкова страшно....
Не ми трябват клетви, оправдания и самонаранявания, за да ми покажеш, че ме искаш в живота си. Не ме щади, аз съм силна и ще издържа!

Няма, тогава!
цитирай
19. kleopatrasv - Не е толкова страшно. . . . Не ми тр...
10.12.2011 18:00
portishead написа:
tandem написа:
Не е толкова страшно....
Не ми трябват клетви, оправдания и самонаранявания, за да ми покажеш, че ме искаш в живота си. Не ме щади, аз съм силна и ще издържа!

Няма, тогава!

Време е за една усмивчица..мисля, че те заслужавам!
цитирай
20. portishead - Не е толкова страшно. . . . Не ми тр...
10.12.2011 18:10
kleopatrasv написа:
portishead написа:
tandem написа:
Не е толкова страшно....
Не ми трябват клетви, оправдания и самонаранявания, за да ми покажеш, че ме искаш в живота си. Не ме щади, аз съм силна и ще издържа!

Няма, тогава!

Време е за една усмивчица..мисля, че те заслужавам!


:))
цитирай
21. mileidi46 - :))))
10.12.2011 19:06
Така да е!!!:)
цитирай
22. makont - О, цяля вселена,
11.12.2011 10:22
пълна с Любов. Просто замижете от щастие и се потопете в нея!
цитирай
23. portishead - Така да е!!!:) Силно се надя...
11.12.2011 14:31
mileidi46 написа:
Така да е!!!:)


Силно се надявам!:)
цитирай
24. portishead - пълна с Любов. Просто замижете от ...
11.12.2011 14:33
makont написа:
пълна с Любов. Просто замижете от щастие и се потопете в нея!


Първо ще трябва да я достигнем в едно цяло!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 785844
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031