Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2010 00:06 - ГОРИ - ОТГОВОР НА -24.02 23:48 - Днес / 2 години в блог.бг /
Автор: portishead Категория: Тя и той   
Прочетен: 2598 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гори
впи
се в улеи
дълбоки
издълба
сърце
в две ръце
от голотата
на тела
без болка
 сянката
самотна
залязва
през лъч
разцепил ли?...
или доближил?..
в тишината
остана
само
мига
преди
да изгори...




Тагове:   остана,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Стихът ти ми хареса...много!
25.02.2010 00:33
И в моя има нещо " За този Някой, който може би си заслужава " . Благодаря и за чудната музика, без теб нямаше да я избера, знаеш го. Всъщност не исках да отбелязвам датата, но ме навяха странни спомени за унищожените емоционално хора тук...някои от тях дори инсценираха смъртта си, за да излезат и се спасят. Анонимните нападатели понякога се оказват реални убийци.
цитирай
2. divna8 - Две годинки... са начало на палава възраст!!! :))) Честитоооо
25.02.2010 00:42
Бъдете и вие като тях... любознателно палави и вълшебници на словото... Цветни сънища ви желая! :)
цитирай
3. tandem - Благодаря ти ! Странните спомени - стават странни мисли ,защото са вертуални ,а реалността е на вън - очаква ни да я изпием с телата си...
25.02.2010 00:43
kleopatrasv написа:
И в моя има нещо " За този Някой, който може би си заслужава " . Благодаря и за чудната музика, без теб нямаше да я избера, знаеш го. Всъщност не исках да отбелязвам датата, но ме навяха странни спомени за унищожените емоционално хора тук...някои от тях дори инсценираха смъртта си, за да излезат и се спасят. Анонимните нападатели понякога се оказват реални убийци.

цитирай
4. portishead - Ухаааааааааааааа много палаво пожелание - благодарим ти!!
25.02.2010 00:50
divna8 написа:
Бъдете и вие като тях... любознателно палави и вълшебници на словото... Цветни сънища ви желая! :)

цитирай
5. kleopatrasv - И на мен ми хареса да попалавувам. . . ...
25.02.2010 00:56
И на мен ми хареса да попалавувам...и хайде навън...!
цитирай
6. portishead - Винаги съм бил навън с очакването си за теб....
25.02.2010 01:00
kleopatrasv написа:
И на мен ми хареса да попалавувам...и хайде навън...!

цитирай
7. portishead - само може би ?!!...
25.02.2010 17:16
kleopatrasv написа:
И в моя има нещо " За този Някой, който може би си заслужава " . Благодаря и за чудната музика, без теб нямаше да я избера, знаеш го. Всъщност не исках да отбелязвам датата, но ме навяха странни спомени за унищожените емоционално хора тук...някои от тях дори инсценираха смъртта си, за да излезат и се спасят. Анонимните нападатели понякога се оказват реални убийци.

цитирай
8. kleopatrasv - И в моя има нещо " За този Някой, ...
25.02.2010 22:45
portishead написа:
kleopatrasv написа:
И в моя има нещо " За този Някой, който може би си заслужава " . Благодаря и за чудната музика, без теб нямаше да я избера, знаеш го. Всъщност не исках да отбелязвам датата, но ме навяха странни спомени за унищожените емоционално хора тук...някои от тях дори инсценираха смъртта си, за да излезат и се спасят. Анонимните нападатели понякога се оказват реални убийци.




Написано е със скрито послание към теб и затова е " Някой " и " ноже би ", истината е че наистина липсва този израз реално..а направо е " си го заслужава "......и в този си тон стихът се прави открит, а исках да е със загадъчен намек....!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788901
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930