Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 21:13 - Най-добрия кавър.
Автор: portishead Категория: Музика   
Прочетен: 2270 Коментари: 3 Гласове:
19

Последна промяна: 22.03.2012 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Loverman

 / Текста е на Nick Cave and The Bad Seeds и е в изпълнение на познайте кои? Превода си е мой, до колкото успях.. /

 

Дявола те чака пред твоята врата,  (колко още).

Дявола те чака пред твоята врата,  (колко още).

И стъпка молитвата ти на пода,  (колко още).

И вие с болка, плъзвайки се нагоре по стените ти,  (колко още).

Дявола те чака пред твоята врата,  (колко още).

Слабост му е злото и е разбит от Света,  (колко още).

Крещи името ти и моли за още,  (колко още).

Дявола те чака пред твоята врата,  (колко още).

 

Любовник! От както свят светува

Завинаги, Амин, до края на времето,  да!

Свали тази рокля,

Аз идвам, да

Аз съм твоят обожател.

Защото аз съм това, което съм, което съм...

 

L е за Любов, скъпа,

O е за Само на теб се вричам,

V е за това, че обичам Фактически всичко което си.

E е за това, че обичам почти Всичко което правиш.

R е за Разбий ме.

M е за Убий ме.

A е за Отговора на всичките ми молитви.

N е за Знанието, че любовникът ти е отговора на всичките твои.

 

Любовник! До горчивия край.

Докато империите изгорят.

Завинаги и винаги, винаги, винаги, амин.

Аз съм твоя любовник.

Затова ми помогни, скъпа.

Затова ми помогни, скъпа.

Защото аз съм такъв, какъвто съм, какъвто съм.

Аз съм твоя любовник.

 

Дявола пълзи по пода ти, (колко още).

Дявола пълзи по пода ти, (колко още).

С тръпнещо сърце прекрачва вратата ти, (колко още).

С напрегнато желание те сграбчва с лапи, (колко още).

Дявола пълзи по пода ти, (колко още).

И той е стар и той е глупав и той е гладен и той е огорчен.

И той е сляп и той е куц и той е мръсен и той е жалък.

Дай ми още, дай ми още, (колко още).

Дявола пълзи по пода ти, (колко още).

 

Любовник! Хаха! И ето ме тук.

Завинаги, Амин.

Защото съм такъв, какъвто съм.

Прости ми, скъпа.

Ръцете ми са вързани

и нямам избор, не, не, не.

Никакъв избор, никакъв избор изобщо.

 

Ще го кажа отново.

L е за Любов, скъпа,

O е за О, да, съгласен съм.

V е за Добродетел, така че,  не бих те наранил.

E е за Дори и да го пожелаеш.

R е за Слей се с мен, скъпа.

M е за това, което е Мое

и

A е за Онези стари начини, скъпа.

и

N е за Всяко старо време.

 

Любовник! Да,  да,  да! Имам велик план.

Да сваля роклята ти, да

И да бъда твой мъж, да бъда твой мъж,

да превзема трона, ха-ха

Да превзема мантията.

Да превзема тази корона, да

Защото аз съм такъв, какъвто съм.

Аз съм твоя любовник!

 

Дяволa лежи до теб, (колко още).

Дяволa лежи до теб, (колко още).

Може да помислиш, че е заспал, но погледни в очите му, (колко още).

И той иска ти, скъпа, да му бъдеш невеста, (колко още).

Дявола лежи до теб, (колко още).

 

Любовник! Обожател! Любовник!

Ще бъда твоя любовник!

До края на времето!

Докато империите изгорят!

Завинаги, Амин!

Ще бъда твоя любовник!

Да, аз съм твоя любовник.





Тагове:   loverman,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Хубав превод си направил. Поздр...
22.03.2012 08:07
Хубав превод си направил. Поздрави!
цитирай
2. portishead - Хубав превод си направил. Поздр...
22.03.2012 20:35
ckarlet написа:
Хубав превод си направил. Поздрави!


Благодаря! Поздрави и на теб!
цитирай
3. pevetsa - Приятелю благодаря, прекрасено е, ...
23.03.2012 15:16
Приятелю благодаря, прекрасено е, ... благословен да си :))))
цитирай
4. portishead - Приятелю благодаря, прекрасено е, ...
24.03.2012 18:37
pevetsa написа:
Приятелю благодаря, прекрасено е, ... благословен да си :))))


Радвам се, че се отби и ти е харесало!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 789137
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930