Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2012 23:15 - Напрежението
Автор: portishead Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2367 Коментари: 4 Гласове:
19

Последна промяна: 23.02.2012 03:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гледах старата тухлена стена на къщата, не знам защо не са измазани тухлите, но беше същата.. Някъде горе на тавана си бях скрил цигари, знаех че са някъде там, не пуших отдавна, но сега наистина имах нужда от една цигара за да изстискам онова напрежение, което още потъва навътре в мен.
Баща ми който е починал преди 3 години ме попита, някак си загрижено:
- Намери ли си скрита цигара?
Аз го погледнах, защото от както е починал, за първи път ме пита нещо и почти винаги беше там в тази къща..
- Да! - отговорих му и я запалих, като я вдишвах надълбоко се отпуснах някъде другаде.. Надолу в една от стаите, имаше нещо повече от изригнали моменти на напрежение което избледнява между  штрихите от контрасти в присъствието на майка ми, която също беше мъртва от година, преди баща ми да си отиде и тя в повечето случаи беше сама в къщата..
Очаквах нещо и знаех че ще се случи. Казах на майка ми че заминавам за морето в търсене на онзи бряг, който е къс от сърцето.. Майка ми се притесни и ми каза да изчакам още малко.. Напрежението нарастваше като бомба с таймер и трябваше да изляза, някъде на неутрално място.
Не трябваше да заминавам, за да се върна към онова напрежение в миналото от неизписани и неизживени мъки по разкъсаните платна на душата ми..
Кафенето беше препълнено, постоянно влизаха и излизаха хора с емоциите си, които се изпаряваха и трупаха заедно с тях. Стоях в един ъгъл като призрак и просто наблюдавах какафонията около себе си и очаквах, разбира се.. Накрая тя влезе, много хора я поздравяваха и тя летеше в своята съдийска роба, сякаш беше самата Темида и разсичаше мрака с усмивката си, а светлината в нея я водеше, въпреки слепотата си, тя се сливаше с всичко и всичко се вливаше в нея. Неусетно се приближи и се прилепи в мен, като доближихме устни и енигмата на дъха й ме прати в бурята над океаните в неочаквани болки и горчиви решения, като усещах настръхналата й кожа под робата, която беше гола, като онази истина, която те изхвърля на брега абсолютно непоготвен в суровата действителност. Усетих, че трябва да я последвам, за да изтръгна онова прокобно напрежение от себе си..



Тагове:   напрежение,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Приятелю, накара ме да настръхна, и ...
23.02.2012 10:42
Приятелю, накара ме да настръхна, и разбушува мислите ми ...
Запали си цигара, от ония скритите, и нека почиват в мир твоите родители!
цитирай
2. hristo27 - Много е силно и истинско!
23.02.2012 11:23
Много е силно и истинско!
цитирай
3. portishead - Приятелю, накара ме да настръхна, и ...
23.02.2012 17:49
pevetsa написа:
Приятелю, накара ме да настръхна, и разбушува мислите ми ...
Запали си цигара, от ония скритите, и нека почиват в мир твоите родители!


Просто сън, приятелю, сън който се появи като изневиделица в на една спокойна утрин.. Сън който отнема болката, но също така и оставя следи от нея..
цитирай
4. portishead - Много е силно и истинско!Бл...
23.02.2012 17:50
hristo27 написа:
Много е силно и истинско!


Благoдаря ти, Ице!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788481
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930