Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2012 20:19 - Отражение
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 1186 Коментари: 0 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Само не ми казвай, че ме обичаш или че съм ангел! Защото няма да ти повярвам. Ангели не съществуват, а и си прекалено инфантилна, за да можеш да обичаш... К"во, да заминем?!.. Да напуснем?!.. Кой? Как? Ама защо? Без мен! Не "Мелъри" , аз не вярвам в ангели, а и "Убийци по рождение" e приказка, като "Аризонска мечта". Прекалено много искаш от мен! Намери си някой друг глупак! Аз съм глупакът?!.. Е, да, тук поне си права. Ами, не си искала да ме обидиш!.. Не, не съм интелигентен, защото ако бях интелигентен, отдавна щях да се махна от този шибан град. Дори спрях да пия, защото ти се уплаши, че ще "напусна Лас Вегас" без теб. Да, но все някога " напускаме Лас Вегас", и то сами.. Да се самоубия заради теб?! Ха-ха-ха, не ме разсмивай! Днес хората се самоубиват за съвсем други неща. Особено когато не получават вече 8 години екзистенциален изход от хаоса, а на правителствата не им пука, защото се правят че нямат време за да им пука. Или пък има типове, които се самоубиват просто ей така и това за мен е лайтмотивът. Аз съм луд?! Не, не съм луд! Ти си луда с твоите тъпи идеи за самоубийство и за играта на любовта. Не, не става въпрос за "руска рулетка", става въпрос, че любовта ни е абсурдна.
   На кино? Сега? "Горчива Луна"? Не ми се гледа! Гледал съм го толкова много пъти. На толкова много места: кръчми, улици, кина, театри.. Дори го гледах на "Стената", "Горчива Луна" е навсякъде. Няма смисъл да го гледаме, той си е запазена марка на пейзажа.
   Искаш ли дълго кафе, както обикновено, нали?! О"кей!.. Чакай малко, а бе к"во става с нас? Ние ли сме филмите или филмите са ние?!..
   Отражение ли? Ние?
   Не знам кога ще се видим! Дали те обичам ли?.. Ами, не знам, ще ти отговоря в някой друг филм!





/ Публикувано в списание "Кръг", в брой 7 през далечната 1999г. /



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788898
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930