Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2010 19:14 - Обръщане...
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 5764 Коментари: 27 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Недостатъчен
опасен
хищен
проследявам
миризмата ти
на изтекли
сокове
попити
от езици
горещи
забивам
жадни
зъби
изсмуквам
шията ти
екстазна
обръщам
Пълнолунието-
ново
отразено
във води
изтекли
от теб
в ледени
леговища
извити
в Дъга
под Нощта
изцедена
от Дни
в часовника
пълзящ
в такт
на акта
от изкупление
изгорено
в един
път-
изпит
от чашата ти
до дъно...






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Настръхнах, от огнените пръски, с ...
30.01.2010 19:24
Настръхнах,
от огнените пръски,
с теб делили радости и мъки,
удавих се,
в дълбоките им страсти,
с теб изпили чашата с магията,
изстенах,
от опожарените ми чувства,
с теб намерили кладата на живота,
изгаснах,
в лунните тръпки,
с теб преполовили пътя на Вселената,
и
се родих отново.....
цитирай
2. portishead - отново и отново...ще настръхваш...
30.01.2010 19:27
kleopatrasv написа:
Настръхнах,
от огнените пръски,
с теб делили радости и мъки,
удавих се,
в дълбоките им страсти,
с теб изпили чашата с магията,
изстенах,
от опожарените ми чувства,
с теб намерили кладата на живота,
изгаснах,
в лунните тръпки,
с теб преполовили пътя на Вселената,
и
се родих отново.....

цитирай
3. portishead - изобщо тръгвай макар и боса!...
30.01.2010 19:42
kleopatrasv написа:
Боса съм,
на перваза на прозореца,
достигнала чувственото вече,
и летя
и се рея,
вливам се,
в облаците божествени,
и се питам,
Аз ли съм,
ти ли си,
или кои сме изобщо...

цитирай
4. kleopatrasv - И понесена от огнената фурия на ...
30.01.2010 19:48
И понесена
от огнената фурия на вятъра,
за теб,
сега
и после
и тук
и там
докато има още
плам
и знам......
цитирай
5. portishead - и знам че ще те има...
30.01.2010 19:53
kleopatrasv написа:
И понесена
от огнената фурия на вятъра,
за теб,
сега
и после
и тук
и там
докато има още
плам
и знам......

цитирай
6. kleopatrasv - Защото си неутешим и защото си ...
30.01.2010 20:07
Защото си неутешим
и защото си непресъхнал
от викане
от чакане
от усещане
ти се доверявам
и знам
че си мой....
цитирай
7. portishead - и защото ме допълваш-като река вляла се в коритото си...
30.01.2010 20:12
kleopatrasv написа:
Защото си неутешим
и защото си непресъхнал
от викане
от чакане
от усещане
ти се доверявам
и знам
че си мой....

цитирай
8. miaa - Поздрави!Хубаво и красиво!
30.01.2010 20:13
Ще те превзема с огнен дъх
и сокове нектарни ще изпия
от порите задъхани облени
с влагата на дъждове безкрайни..
С преплетни езици в танц
и ритъма на болеро, ще впия
в теб живителните сили , ще се отдадем
безмълвно в транс на слънчева и сластната безкрая!
цитирай
9. portishead - Благодаря ти!...
30.01.2010 20:18
Поздрави!Хубаво и красиво!
20:13
цитирай
10. miaa - Аз ти благодаря, Рortishead ! ...
30.01.2010 20:29
Аз ти благодаря,Рortishead !
Удоволствието беше мое...
Много стил и красиви, чувствени истини..
цитирай
11. portishead - истини са от плът и кръв -даващи ми живот да живея чрез моята истинса любов...
30.01.2010 20:40
Аз ти благодаря,Рortishead !
Удоволствието беше мое...
Много стил и красиви, чувствени истини..
цитирай
12. miaa - Пожелавам ти много красиви мигове!
30.01.2010 21:42
Истина е любовта до теб
тя нежно цвете е, жадувано
разтваря цветове и те поглежда
със син копнеж, усмивка
подарява слънчева, открито те зове
разтваря се в теб, в плен отдава свободата си....
цитирай
13. portishead - Тя не е в плен-свободата ни прави щастливи,защото сме отдадени-един на друг.Пожелавам ти и на теб красиви мигове...
30.01.2010 21:49
miaa написа:
Истина е любовта до теб
тя нежно цвете е, жадувано
разтваря цветове и те поглежда
със син копнеж, усмивка
подарява слънчева, открито те зове
разтваря се в теб, в плен отдава свободата си....

цитирай
14. miaa - А свободата е необозрима..
30.01.2010 22:17
Напълно доброволно се отдадох
на мислите , сияние от злато
поднесох на поднос от чувства
сърцето си последно го предадох
в ръцете ти се разтопих от лавата на страсти ..
цитирай
15. portishead - не притежаваме свободата-а тя нас притежава...
30.01.2010 22:22
miaa написа:
Напълно доброволно се отдадох
на мислите , сияние от злато
поднесох на поднос от чувства
сърцето си последно го предадох
в ръцете ти се разтопих от лавата на страсти ..

цитирай
16. miaa - За мен беше удоволствие да общув...
30.01.2010 23:59
За мен беше удоволствие да общуваме..
Благодаря ти.
цитирай
17. portishead - За мен също беше удоволствие....
31.01.2010 00:02
miaa написа:
За мен беше удоволствие да общуваме..
Благодаря ти.

цитирай
18. kleopatrasv - Намерих те, любов моя, когато бях ...
31.01.2010 14:10
Намерих те, любов моя,
когато бях изгубена в бялата си тишина.
Познах те там, любов моя,
въпреки че не бях те срещала досега
Догоних те, любов моя,
улових сърцето ти с далечна вятърна струя.
Какво ми даваш, любов моя,
демони и призраци, гощавах досега от доброта.
Какво се случва, любов моя,
там, когато изливам в теб звездна музика.
Какво излъчвам, любов моя,
бяла, мека, искряща за теб светлин.....
цитирай
19. portishead - Светлината в която се преродих за теб...
31.01.2010 14:15
kleopatrasv написа:
Намерих те, любов моя,
когато бях изгубена в бялата си тишина.
Познах те там, любов моя,
въпреки че не бях те срещала досега
Догоних те, любов моя,
улових сърцето ти с далечна вятърна струя.
Какво ми даваш, любов моя,
демони и призраци, гощавах досега от доброта.
Какво се случва, любов моя,
там, когато изливам в теб звездна музика.
Какво излъчвам, любов моя,
бяла, мека, искряща за теб светлин.....

цитирай
20. kleopatrasv - С какво докосвам, любов моя, мил...
31.01.2010 14:26
С какво докосвам, любов моя,
миловидна, чиста е и твоята душа.
Какво ли чувствам, любов моя.
оживяла неземна безкрайна красота
Какво ми даряваш, любов моя,
сила да се изкатеря по непозната скала.
Какво ли искам, любов моя,
да летя по нишката на мисълта......
цитирай
21. portishead - да летя по нишката на мисълта-опъната от сърцето ми...
31.01.2010 14:28
kleopatrasv написа:
С какво докосвам, любов моя,
миловидна, чиста е и твоята душа.
Какво ли чувствам, любов моя.
оживяла неземна безкрайна красота
Какво ми даряваш, любов моя,
сила да се изкатеря по непозната скала.
Какво ли искам, любов моя,
да летя по нишката на мисълта......

цитирай
22. kleopatrasv - Какво мечтая, любов моя, за да се ...
31.01.2010 14:36
Какво мечтая, любов моя,
за да се почувствам отново жена.
Какво обличам за теб, любов моя,
в бяло идват за теб моите слова.
Какво намирам, любов моя,
бели нощи, облечени в бели чувства ........
цитирай
23. kleopatrasv - Кокво избирам, любов моя, в бяло ...
31.01.2010 14:42

Кокво избирам, любов моя,
в бяло да те прегръщам и сега
цитирай
24. portishead - бели нощи, облечени в бели чувства - от белите ни чудеса изгряла..
31.01.2010 14:50
kleopatrasv написа:
Какво мечтая, любов моя,
за да се почувствам отново жена.
Какво обличам за теб, любов моя,
в бяло идват за теб моите слова.
Какво намирам, любов моя,
бели нощи, облечени в бели чувства ........

цитирай
25. portishead - в необятна топлота...
31.01.2010 14:51
kleopatrasv написа:

Кокво избирам, любов моя,
в бяло да те прегръщам и сега

цитирай
26. kleopatrasv - Ти си естествен съхранил си ис...
31.01.2010 15:00
Ти си естествен
съхранил си истините само за себе си
и може би затова си харесван и търсен,
и недаващ се на никоя да го възприеме.
Ти си уникален,
ти знаеш кой си,
ти си тук !
цитирай
27. portishead - Познаваш ме...
31.01.2010 15:12
kleopatrasv написа:
Ти си естествен
съхранил си истините само за себе си
и може би затова си харесван и търсен,
и недаващ се на никоя да го възприеме.
Ти си уникален,
ти знаеш кой си,
ти си тук !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788747
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930