Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2010 20:16 - Тишината ти...
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 1093 Коментари: 4 Гласове:
3



Чуваш ли как се разтапям в мислите ти?!..
Чуваш ли как сърцето ми
напира да счупи
времето в безкрайности
и да те откъсна като цвете
в миражите си?!...
Виждаш ли очите ми
опиянени от жадуващите ти глътки?!...
Виждаш ли устните ми
как те търсят опожаряващи
в плътта ти?!...
Усещаш ли как се разбивам
в сенките ти
танцуващи в съня ми
в дълбоките води
на тишината ти?!...






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Искам да те чувам дори при спуска...
18.01.2010 20:53
Искам да те чувам дори при спускането на мъглата,
и да преминавам дори в снежната буря,
искам да отгатвам мислите ти,
дори в стихията на ураганния вятър,
искам да усещам рьцете ти ,
дори да ме пари от топлината ти,
искам да се оглеждам в очите ти,
дори да потъвам в зелената им бездна,
искам да ме докосват устните ти,
дори да ме опожарят непредсказуемо,
дори да свърши влагата в очите ми,
дори да се излющи гланца на кожата ми,
дори да се промени цветът на лицето ми,
дори да ме разпаднеш на хиляди огнени пламъци,
дори да ме удавиш в изворните си ласки,
дори да ме задушиш в прегръдките си,
и да остана само по душа,
която се е намислила,
въпреки всичко
за това......
цитирай
2. portishead - за това съм тук и сега-а после не съществува....
18.01.2010 21:00
kleopatrasv написа:
Искам да те чувам дори при спускането на мъглата,
и да преминавам дори в снежната буря,
искам да отгатвам мислите ти,
дори в стихията на ураганния вятър,
искам да усещам рьцете ти ,
дори да ме пари от топлината ти,
искам да се оглеждам в очите ти,
дори да потъвам в зелената им бездна,
искам да ме докосват устните ти,
дори да ме опожарят непредсказуемо,
дори да свърши влагата в очите ми,
дори да се излющи гланца на кожата ми,
дори да се промени цветът на лицето ми,
дори да ме разпаднеш на хиляди огнени пламъци,
дори да ме удавиш в изворните си ласки,
дори да ме задушиш в прегръдките си,
и да остана само по душа,
която се е намислила,
въпреки всичко
за това......

цитирай
3. ednaotvas - Уау,
18.01.2010 21:04
високи градуси и много дълбочина...
Страхотна поезия!
Благодаря ти за възможността да я съпреживея. Приятна вечер! :)
цитирай
4. portishead - Благодаря-радвам се че си съпричастна-лека вечер и от мен...
18.01.2010 21:15
ednaotvas написа:
високи градуси и много дълбочина...
Страхотна поезия!
Благодаря ти за възможността да я съпреживея. Приятна вечер! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 789306
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930