Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 09:38 - ПАРИЖ
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
2



Тъкмо бях потънал във филма "Спокойни дни в Клиши" и бях започнал да свиквам с мисълта,че това младолико същество,облечено в тъмен костюм,сложило кръгли очилца на изтъканата с ангелска наивност лице,би трябвало да играе Хенри Милър,когато излегналата се до мен Стефани ми напомни отегчаващата новина,че трябва да тръгваме за дискотеката.Не че филма предсавляваше нещо кой знае какво ,но ми беше интересно докъде ще прекрачи границите на тъпата си фантазия режисьорът,като имах чувството,че последния никога не е чел Милър.
-"Give me a reason to love you"....-пропя в ухото ми Стефани,опитвайки се да ме измъкне от втренченния ми поглед в екрана.
-K во ?!- попитах.
-Ще ходим ли?.........
-Да ,ей сега само.........-и продължих да зяпам в екрана.Разбирайки слабостта ми,тя се опита да направи компромис:
-Aко искаш,ще го изгледаме и тогава ще тръгнем?!
-Нe,нееееее,ето тръгваме- и станах да се обличам,се още взирайки се в екрана.Разбирайки слабостта ми,направи опит за компромис:
-Ако искаш,ще го изгледаме и тогава ще тръгнем?!
-Не-нееееее ,ето тръгваме-и станах да се обличам,все още зяпайки в екрана.Когато се обпякох и бях готов,изгасих с голямо колебание телевизора,но като видях,че Стефани все още се контеше пред огледапото в коридора,включих го отново с детинско задоволство.
Нямяше и пет минути,когато чух смъртната присъда от коридора....
-Хайде! По пътя в лятната прохладна нощ все още се топеше в мен изкущението да се върна и да изгледам филма.Стефани изглеждаше шастлива по начин,който я правеше толкова красива...Защо да развалям тази хубава вечер с моите пороци....и все пак не бяха пороци,какво пък толкова лошо имаше да изгледаш един лошо направен филм от любим автор.
В дискотеката Стефани беше много развълнувана,като разказваше на приятелите ни,че току що сме гледали до полувината-"Спокойни дни в Клиши" на Милър,но аз съм останал нещо разочарован от филма и за това сме го зарязали......
-Тази книга на Милър не съм я виждала -преведена-каза някак си предизвекателно Галеса над чашата си с водка.
-Ние също-продължаваше в същия дух Стефани-но явно има направен филм.В него е описан Париж с неговите тъмни улици ,мостове,гради и хилядите кабарета и публични домове...
Галеса и Стефани продължиха да разговарят за Париж,докато аз изведнъж изпитах копнежа,в този момент да бъда в някоя от тъмните му улици.........
-Какво става с теб,пишеш ли още?-попита ме Демон,изваждайки ме от парижкия транс...
-Ами ....пиша от време на време,но напоследък нищо.А ,ти ?Нещо ново...
-Ще напиша най великата книга за нея....-като кимна с възхищение към пилона.
Обръщайки се,видях ,че на пилона танцуваше Неди.Вярно че имаше хубаво тяло и беше симпатична,но пък изглеждаше така,сякаш умът й беше изгубен някъде между краката.
-Да ,прав си,невероятна е-отвърнах на Демон с някво странно съчуствие.Оставяйки го да си я гледа с настървение,си помислих,че всичко е заради едното чукане.
Потърсих Стефани,но тя се мотаеше някъде на дансинга или терасата.Обърнах няколко джина,като пуших цигара след цигара.Чувствах се странно и мисълта за Париж от главата ми.По едно време се появи Стефани,като ме хвана за ръката и ме замъкна на дансинга.Натискахме се на "Glory Box".като хапеше ухото ми и усещайки,че джина си казва думата.Попита ме дали искам да си ходим и аз се оставих на течението........
По пътя към дома се целувахме прегърнати,като това адски ме подлодяваше,а Луната над нас ни се смееше тихо и безмълвно.
Така тихо и безмълвно свалих белите джинси на Стефани в тъмния вход и възбуден проникнах зад нея в мократа и гореща...
Онова чувство за Париж отново ме завладя,докато влизах на бързи тласъци в горещата й плът.Усещах,че съм се изгубил някъде из улиците на този мистичен град.Там вътре в тъмната улица не знаех къде се намирам,изгубен,исках да остана вътре завинаги,но усещането че свършвам ме изкара от тази толкова гореща и мрачна улица.....и аз свърших върху стената.С пускането на осветлението,това дълбоко и интимно чуство за Париж се стопи завинаги......



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 785834
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031