Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 20:38 - 25сeкунди
Автор: portishead Категория: Изкуство   
Прочетен: 849 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.11.2009 10:07



 

 

Когато тръгнах да я търся,знаех че ще я намеря в потока от делириум.Като крачех към нея,отмервах пулса на Вселената.За всичко около мен,аз бях иззгубен в пространсвото.Нямах нищо в себе си и така бях по лек,за да я достигна.........
Вървях покрай витрините,изведнъж забепязвам ,че някой бе написал под името на улицата-masturbation.Не обърнах внимание в бързината,но изведнъж осъзнах ,че цялата улица си беше една голяма мастурбация.Хората по улицата плуваха като насекоми по някакво отровно течение,което мъртвата пролет бълваше на огромни цветни импуси.........Спирам се сред хаоса от познати......
-Здравей!Накъде?Дай една цигара!-това е философията на улицата.Жестоко е!Всичко е като предапокалиптичен оргазъм.........Още малко отрова и ще съм на себе си.Ще се събудя в един от най добрите светове,в който са ме пръкнали.Още една усмивка и щях да избухна като звезда......Още един миг по течението на играта и вече бях вътре преди да е започнала.А играта бе прекалено.........Не няма да спрем да се оглозгаме един -друг.Няма да спрем ,да гризем ябълката на която живеем.Няма да спрем, да повръщаме въздуха който дишаме.[Тялото е за червейте,за това го използвай до дупка-това е неписания закон]Земята ни е пометнала душата си ,от утробата,а ние не сме го разбрали,защото седим слепи в мрака на тази утроба.Планетата ни преживява абстиненция от дрогата ,която инжектираме всяка шибана секунда във вените на мъртвата й плът.......Но на кого му пука,като си имаме неписано правило...И освен това на нас така ни харесва,нали трябва да се бърза,нямаме време.Трябва да се живее.Смъртта е зад ъгъла....
-Кво ти става бе,да не си пиян?...Дай една цигара!
Подадох им цигарите и се усмихнах.......Тогава видях в далечината червената рокля на моето момиче.....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Наистина имаш страхотен трик да ...
09.11.2009 16:35
Наистина имаш страхотен трик да разпознаваш нещата , невероятен поглед да ги разбереш отстрани и носиш в себе си собствен индувидуален почерк да ги опишеш. Действителността около всеки е различна, в зависимост от емоционалното му състояние , а твоята е идентична сама по себе си т.е. уникална и ми се струва, че успяваш в живота, четейки те и мислейки те...как го правиш !
Поздравления, хареса ми !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 789173
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930