Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2012 18:49 - Можете ли да простите на себе си?
Автор: portishead Категория: Други   
Прочетен: 3619 Коментари: 13 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***





Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - На себе си прощавам най-трудно. ...
26.02.2012 19:39
На себе си прощавам най-трудно. Когато някой ми направи гаден номер, аз се сърдя първо на себе си, че съм се вързала и съм допуснала това да ми се случи. Винаги изхождам от презюнкцията, че хората са на различно ниво на развитие и ми дават това, което нивото им диктува и че никой не ми е длъжен с нищо. Трябва да се стремим да общуваме отблизо само с хора, близки на нашата честота на излъчване, а останалите да държим на известно разстояние и да им помагаме, когато е необходимо, но без да им досаждаме. Лесно е да се каже, но трудно за изпълнение, нали? За това често ближем рани:(((( Това обаче пак ни е в полза, получаваме си уроците, заради които сме тук на земята. Поздрави!!
цитирай
2. stela50 - Прощаваме ли първо на себе си ... и можем ли всичко да си простим .
26.02.2012 19:46
А трябва да се започне от там ... Прошката носи невероятно усещане за свобода.
Да си простиш и да смъкнеш тежък товар от сърцето си ... не мога да кажа
със сигурност дали съм постигнала това ... Но бих искала .
Поздрави , portishead !
цитирай
3. portishead - На себе си прощавам най-трудно. ...
26.02.2012 19:52
kasnaprolet9999 написа:
На себе си прощавам най-трудно. Когато някой ми направи гаден номер, аз се сърдя първо на себе си, че съм се вързала и съм допуснала това да ми се случи. Винаги изхождам от презюнкцията, че хората са на различно ниво на развитие и ми дават това, което нивото им диктува и че никой не ми е длъжен с нищо. Трябва да се стремим да общуваме отблизо само с хора, близки на нашата честота на излъчване, а останалите да държим на известно разстояние и да им помагаме, когато е необходимо, но без да им досаждаме. Лесно е да се каже, но трудно за изпълнение, нали? За това често ближем рани:(((( Това обаче пак ни е в полза, получаваме си уроците, заради които сме тук на земята. Поздрави!!


Именно приятелко, че на себе си е най-трудно и най-боли да простим това с което живеем, защото така или иначе не можем да избягаме от себе си и мисля че не трябва да държим никой на разстояние, във всеки един момент губим нещо, за да го намерим в някой друг момент, без да го избегнем..
Поздрави и на теб!
цитирай
4. portishead - А трябва да се започне от там. . . П...
26.02.2012 20:03
stela50 написа:
А трябва да се започне от там ... Прошката носи невероятно усещане за свобода.
Да си простиш и да смъкнеш тежък товар от сърцето си ... не мога да кажа
със сигурност дали съм постигнала това ... Но бих искала .
Поздрави , portishead !

Много е трудно, но ако успеем да се домогнем до този дар да си простим на себе си, тогава явно ще можем да прощаваме, наистина.
цитирай
5. noir - ~ N ~
27.02.2012 00:07
Много се кефя на тежка музика :-P
цитирай
6. анонимен - Ами това е едно от нещата,които най-трудно правя-
27.02.2012 00:18
да прощавам на себе си,а май трябва човек да тръгне оттам-да се научи да прощава на себе си,за да съумее и да прости и на хората около себе си...
цитирай
7. hristo27 - Не мога да си простя за едно глупаво ...
27.02.2012 10:17
Не мога да си простя за едно глупаво взето от мен решение преди години.
цитирай
8. portishead - Много се кефя на тежка музика :-P...
27.02.2012 18:10
noir написа:
Много се кефя на тежка музика :-P


Да и аз, а ти умееш ли да си прощаваш?
цитирай
9. portishead - да прощавам на себе си, а май трябва ...
27.02.2012 18:15
hloris написа:
да прощавам на себе си,а май трябва човек да тръгне оттам-да се научи да прощава на себе си,за да съумее и да прости и на хората около себе си...


Все от някъде трябва да започнем да си прощаваме, Хлорис и това някъде е точно от самите нас, за това е най-трудно.
цитирай
10. portishead - Не мога да си простя за едно глупаво ...
27.02.2012 18:16
hristo27 написа:
Не мога да си простя за едно глупаво взето от мен решение преди години.


Опитвай, Ице и аз опитвам да си простя за доста неща!..
цитирай
11. pevetsa - Добър въпрос Приятелю, тук ме хвана ...
28.02.2012 14:56
Добър въпрос Приятелю, тук ме хвана на тясно, дано Бог ми прости, на мен ми е трудно.
А ти прости, ако волно или неволно съм те обидил или накърнил по някакъв начин,
ПРОСТИ и бъди БЛАГОСЛОВЕН!
Алекс
цитирай
12. portishead - Добър въпрос Приятелю, тук ме хвана ...
29.02.2012 19:33
pevetsa написа:
Добър въпрос Приятелю, тук ме хвана на тясно, дано Бог ми прости, на мен ми е трудно.
А ти прости, ако волно или неволно съм те обидил или накърнил по някакъв начин,
ПРОСТИ и бъди БЛАГОСЛОВЕН!
Алекс


Простено да ти е приятелю и ти ми прости!
цитирай
13. monaliza121 - Честита Баба Марта!
01.03.2012 12:41
Веднага си прощавам, защото съм много чу.ствителна.:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: portishead
Категория: Изкуство
Прочетен: 788568
Постинги: 462
Коментари: 3659
Гласове: 21133
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930